dimanche 30 mars 2008

Pe schiuri


Nu stiu ce am cu Romania sau cu strainatatea, dar vad ca mai mult prin alte tari m-am apucat de facut lucruri noi, gen condus prima oara o masina, mers prima data cu o motocicleta, plimbat cu tot felul de vaporase, etc.

De data asta am schiat. prima oara... ieri, in Vosges, intr-o statiune numita La Bresse. Ca mai toate lucrurile la inceput, a fost putin cam greu, a trebuit sa cad de vreo cateva ori pana sa invat sa imi mentin echilibrul, dar... a meritat, mi-a placut foarte mult.
Multumesc Ioan pentru invitatie :).
Ca de obicei, restul pozelor sunt aici.

2 commentaires:

Adelaida a dit…

f tare! eu inca n-am incercat schiatul... :(

da' pe motocicleta cum a fost?

Mikidoosa a dit…

super a fost si pe motocileta... e o senzatie de libertate pe care putine lucruri ti-o dau