vendredi 14 mars 2008

De ce Franta nu este Romania sau mai bine spus, de ce Romania nu este Franta

Ieri stateam ca omul la coada la casa la Auchan si in fata mea o doamna avea nu stiu ce probleme cu un produs. In mod normal se cheama responsabilul de pe raionul respectiv si ti-l schimba, dar cum acesta nu era momentan disponibil, s-a dus doamna si l-a schimbat. Cum casierea incepuse deja sa scaneze produsele, nu putea trece la urmatorul client, asa ca am asteptat inca aproximativ 5 minute. Ce m-a surprins a fost ca lumea a inteles situatia si nimeni nu a spus nimic, nu s-a ridicat tonul, au asteptat linistiti, fara sa faca galagie.

Tot ieri, in autobuz, s-a asezat un domn langa mine care rezolva Sudoku. Vazandu-ma ca mai aruncam un ochi din cand in cand, am schimbat cateva vorbe si am terminat impreuna jocul. La coborare ne-am urat o zi buna.

Sunt lucruri normale si de bun simt, care nu ar trebui sa ma surpinda, dar totusi ma intreb cand voi vedea asta si in Bucuresti…

1 commentaire:

Anonyme a dit…

Orice comparatie cu Romania, te lasa rece. Si nu doar ca ne lisesc proiecte nationale, oamenii de eilita, modele..etc.

Ne lipsesc si lucrurile simple, aparent banale, cum le-ai numai tu "de bun simt". Am nenumarate povesti asemanatoare cu experinta ta. Si la fel, ma chinuie intrebarea..cand o sa puteam vedea si la noi asa ceva.

pacat dar adevarat.
la mai multe povesti ca astea, e suficient sa mai vedem si altceva.