lundi 10 mars 2008

O zi la Parlamentul European


De o luna de zile sunt in stagiu la o firma de audiovisual, IEC, si cum este prima firma europeeana de acest gen, avem clienti importanti, printre care si Parlamentul Europeean.

Drept urmare, ziua de astazi mi-am petrecut-o acolo.
Ce am vazut? Bineinteles sala plenara, cu cele doua ecrane instalate de noi :), camera de comanda a acestora, regia, camera din spatele ecranelor :) Dar cum pozele fac mai mult decat o mie de cuvinte, pe acestea le poti vedea aici.

Ce am invatat? Printre multele lucruri tehnice, si urmatoarele:
  • marile decizii, care ne influienteaza viata sunt luate "la un pahar de vorba"
  • drept urmare, este extrem de important sa oferi/ accepti un "pahar" din cand in cand
  • agresivitatea naste agresivitate, iar in momentul in care nu iti mai poti tine cumpatul, oricata dreptate ai avea, iti scade credibilitatea si balanta se inclina spre celelalat.

4 commentaires:

Anonyme a dit…

hei..am vazut ca ai toata lista de blogari ADVICE. Inca nu am reusit sa ghicesc cine e in spatele nickname-ului "Mikidoosa".

Imi place blogul tau.
sa ai parte de o zii excelenta!

Anonyme a dit…

nu stiu ce naiba are..am incercat sa-ti las un comment..dar vad ca pe pagina ta nu prea merge. sper sa ajunga.

Costin

Anonyme a dit…

Merge si inca merge bine, doar ca mai intai cometurile sunt moderate :)

Anonyme a dit…

pe contul de wordpress..nu e nevoie sa le moderezi..poti face asta..dar imediat ce ai lasat un comment..iti si apare.

Scz, dar nu am stiu cum e pe blogger.com