mercredi 9 mai 2007

Nevoia

De mult tot imi spun ca imi fac blogg... De ce? Nu stiu... Unii spun ca ar fi cool, trandy, la moda, toata lumea are, etc. De fapt cred ca oamenii isi fac blogg pentru ca simt nevoia sa comunice cu ei insasi, (da, de multe ori nu stim sa ne ascultam pe noi) si mai apoi cu altii. Tot ce facem pleaca de la nevoile noastre... Oamenii...

Asadar, m-am hotarat. Se pare ca azi, de ziua Europei, nevoia m-a impins, sa imi fac blogg ;)) Oamenii...

2 commentaires:

Adelaida a dit…

Da, e la moda sa ai blog si mi se pare cam obositor ca se vorbeste atat de des despre asta. Din acest motiv am stat putin pe ganduri inainte de a-mi face unul, ca nu-mi place sa ma las luata si purtata de val. Dar nici nu obisnuiesc sa renunt la ceva care imi place doar pentru ca are si vecinul la fel. Pentru ca nu ma consider nici o fashion victim dar nici nu vreau sa dau dovada de snobism.

Daca mie imi plac bulinele, o sa port buline toata viata, nu doar in sezonul in care infloresc in toate revistele trendy dar nici nu o sa le afisez cu indrazneala atunci cand toata lumea a uitat de ele doar de dragul de a iesi in evidenta. Atunci cand vreau sa port buline, fac asta chiar daca "se poarta" sau nu.

P.S.Era doar un exemplu ca nu ma omor dupa buline, oricat de "atragatoare" ar fi ele. ;)

Te felicit pentru blogul facut din "Nevoia" ta si nu a celei de a te incadra in trend. Recunosc ca si eu l-am facut mai mult ca sa imi fac putina ordine in ganduri si in viata.

Anonyme a dit…

eu nu stiu cum am ajuns in blog-roll-ul tau :)